Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 328333" data-attributes="member: 74439"><p>@ markus.</p><p>Jag har väl aldrig sagt att jag tycker forumet är särskillt bra?</p><p>Nu har jag inte varit medlem här så värst länge så jag kanske inte är rätt person att uttala mig om hur forumet har utvecklats. Men det jag kan säga är att jag håller med om att det pratas väldigt mycket om saker som bara vagt kan förknippas med skidåkning.</p><p>Det återkommande exemplet här är ju "hörlurstråden" och jag tycker att man som medlem har rätt att fråga om prylar man funderar på att köpa, skidrelaterat eller ej, men nu kanske inte den tråden gjorde det, utan snarare inte sa någonting mer än "det här tycker jag är fett"</p><p>Och visst blir jag liksom alla andra precis lika trött på alla totalt omotiverade studsmattefilmer! Med detta sagt tycker jag inte man ska förbjuda studsmattefilmer, eller införa åldersgränser. Det handlar snarare om självransakan, att innan man postar tänka efter "vad tillför det här inlägget?"</p><p>Men i slutändan så får vi ju det forum vi förtjänar, trådar som "hörlurstråden" hade aldrig uppmärksamats om det inte var för att vi(forumets användare) väljer att läsa och svara på dessa trådar!</p><p></p><p>//tompan, sjukt intresserad av livsavgörande faktorer som styvheten hos olika killars lagg ;-)</p><p></p><p></p><p>ps. en rosa plastspade från BRleksaker funkar säkert jättebra i parken, men att gräva fram någon ur hårt packad lavinsnö med något annat än en metallspade kan du glömma!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 328333, member: 74439"] @ markus. Jag har väl aldrig sagt att jag tycker forumet är särskillt bra? Nu har jag inte varit medlem här så värst länge så jag kanske inte är rätt person att uttala mig om hur forumet har utvecklats. Men det jag kan säga är att jag håller med om att det pratas väldigt mycket om saker som bara vagt kan förknippas med skidåkning. Det återkommande exemplet här är ju "hörlurstråden" och jag tycker att man som medlem har rätt att fråga om prylar man funderar på att köpa, skidrelaterat eller ej, men nu kanske inte den tråden gjorde det, utan snarare inte sa någonting mer än "det här tycker jag är fett" Och visst blir jag liksom alla andra precis lika trött på alla totalt omotiverade studsmattefilmer! Med detta sagt tycker jag inte man ska förbjuda studsmattefilmer, eller införa åldersgränser. Det handlar snarare om självransakan, att innan man postar tänka efter "vad tillför det här inlägget?" Men i slutändan så får vi ju det forum vi förtjänar, trådar som "hörlurstråden" hade aldrig uppmärksamats om det inte var för att vi(forumets användare) väljer att läsa och svara på dessa trådar! //tompan, sjukt intresserad av livsavgörande faktorer som styvheten hos olika killars lagg ;-) ps. en rosa plastspade från BRleksaker funkar säkert jättebra i parken, men att gräva fram någon ur hårt packad lavinsnö med något annat än en metallspade kan du glömma! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp