Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 328353" data-attributes="member: 13390"><p>Smått OT-trådar har jag inget emot alls, har aldrig förstått hetsen mot sådana faktiskt. Jag tycker inte det är ett problem i sig att trådarna glider lite från ämnet, det känns naturligt. </p><p></p><p>Det är att svaren är så jäkla dåliga, korta och meningslösa som är det störiga.</p><p></p><p>- vilker ger en naturlig övergång till att kommentera effeh:</p><p></p><p>Tyvärr funkar inte din princip på freeride (längre). Den funkar i ett välmående forum. Här däremot, kan man ju hitta massor av kul rubriker som man vill ta del av... men man möts ändå bara av "ööÖö, orckade inte läsa inte ens börjja ööö orka orka" -svar i sjuka mängder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 328353, member: 13390"] Smått OT-trådar har jag inget emot alls, har aldrig förstått hetsen mot sådana faktiskt. Jag tycker inte det är ett problem i sig att trådarna glider lite från ämnet, det känns naturligt. Det är att svaren är så jäkla dåliga, korta och meningslösa som är det störiga. - vilker ger en naturlig övergång till att kommentera effeh: Tyvärr funkar inte din princip på freeride (längre). Den funkar i ett välmående forum. Här däremot, kan man ju hitta massor av kul rubriker som man vill ta del av... men man möts ändå bara av "ööÖö, orckade inte läsa inte ens börjja ööö orka orka" -svar i sjuka mängder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp