Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wilmsson" data-source="post: 328379" data-attributes="member: 51788"><p>Newschool vs Oldschool kan man säga. Har inte läst allt men det känns som om vissa oldschools tycker att det är onödigt att vissa newschools satvar fel och gör onödiga trådar.</p><p>Medans vissa newschools blir sura på vissa oldschools som klagar på vissa newschools hela tiden. Om alla "gubbar" inte går in på ett forum där rubriken lyder: Vad gör jag för trick?, Ny cool studsmattefilm, Vilken färg på bandanan ska jag ha? så slipper ni klaga på felstavning mm. Och om alla "jibbers" inte går in på ett forum där rubriken lyder: Skägg är coolt, Ska jag andvända skinnjacka från 30-talet eller linda in mej i halmstrån från 1800-talet för att hålla värmen bäst i en iglo på nordpolen?. Och då behöver ingen newschool gå in där och säga: Fan vad onödigt, linda in dej i koskit ist hahaha!</p><p>Jag ska inte sitta här och säga vilka forum ni får och inte får gå in i men det underlättar ju om man går in i dom trådarna där man kan hjälpa till istället för att gå in i en tråd och skriva nått helt ovesentligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wilmsson, post: 328379, member: 51788"] Newschool vs Oldschool kan man säga. Har inte läst allt men det känns som om vissa oldschools tycker att det är onödigt att vissa newschools satvar fel och gör onödiga trådar. Medans vissa newschools blir sura på vissa oldschools som klagar på vissa newschools hela tiden. Om alla "gubbar" inte går in på ett forum där rubriken lyder: Vad gör jag för trick?, Ny cool studsmattefilm, Vilken färg på bandanan ska jag ha? så slipper ni klaga på felstavning mm. Och om alla "jibbers" inte går in på ett forum där rubriken lyder: Skägg är coolt, Ska jag andvända skinnjacka från 30-talet eller linda in mej i halmstrån från 1800-talet för att hålla värmen bäst i en iglo på nordpolen?. Och då behöver ingen newschool gå in där och säga: Fan vad onödigt, linda in dej i koskit ist hahaha! Jag ska inte sitta här och säga vilka forum ni får och inte får gå in i men det underlättar ju om man går in i dom trådarna där man kan hjälpa till istället för att gå in i en tråd och skriva nått helt ovesentligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides kvalité
Tillbaka
Topp