Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freerides Officiella Matte och Fysik Tråd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimplyP" data-source="post: 381745" data-attributes="member: 75047"><p>Som jag hört så ville folk att Noljas skulle starta en matte och fysik tråd här, men nu gör jag det, jag tänkte att här kan alla som gör sin matteläxa framför freeride fråga vad 54+46 är. Eller.. . um, har inte haft fysik i 8an än, och allt i 7an var friktion och rörelse, menmen! Skriv gärna! Noljas skulle kanske vilja göra en "Veckans Kluring" här? ^^ Pez ut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimplyP, post: 381745, member: 75047"] Som jag hört så ville folk att Noljas skulle starta en matte och fysik tråd här, men nu gör jag det, jag tänkte att här kan alla som gör sin matteläxa framför freeride fråga vad 54+46 är. Eller.. . um, har inte haft fysik i 8an än, och allt i 7an var friktion och rörelse, menmen! Skriv gärna! Noljas skulle kanske vilja göra en "Veckans Kluring" här? ^^ Pez ut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freerides Officiella Matte och Fysik Tråd.
Tillbaka
Topp