Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 324393" data-attributes="member: 13861"><p>Ni låter som om det är jordens undergång. Det är varken det eller Freerides undergång. Sanningen är väl att Freeride är en jävligt välmående site. Dan-Marcus redaktionsjobb har lett till en massa bra artiklar och snabba nyheter som funkar som en bra koll på Friåkningssverige av idag. Communityn har tonvis med användare som håller koll på varandra och umgås genom gästböckerna och FR-mail. Och så vidare, och så vidare. Johan & co har gjort ett grymt jobb med att bygga upp en amatörsite till en proffsigt skött och hyfsat kommersiell site som ändå behållt sin själ. Att kalla det undergång är inte så lite missvisande. </p><p></p><p>Det enda på den här siten som är en katastrof är forumet och det tack vare en osnuten Lunarsabbad generation som inte fattar ett skit om socialt beteende på Internet. Jag ska inte dra några moralkakor om hur jävla fantastiskt underhållande det var här för några år sedan. Tiderna utvecklas och så gör Freeride, det är bara att acceptera även för oss forumdinosaurier som hängt här sen förra millenniet. Och inget varar för evigt, inte ens Anja Pärssons knän eller GWB idiotiska regim (och tacka f-n för det). </p><p></p><p>Jag tänker inte gå in på hur man ska återställa forumet till en hyfsad skugga av vad det en gång var. Det tar alldeles för lång tid att skriva och dessutom är det inte socialt eller lagligt accepterat med offentlig smisk i dagens Sverige – så det skiter jag i. Jag bara önskar att folk (gamla som unga, storbergsåkare och jibbers) kunde tänka efter en jävla gång extra om deras inlägg faktiskt tillför forumet någonting. Gör det inte det – skit i att posta och pilla näsan istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 324393, member: 13861"] Ni låter som om det är jordens undergång. Det är varken det eller Freerides undergång. Sanningen är väl att Freeride är en jävligt välmående site. Dan-Marcus redaktionsjobb har lett till en massa bra artiklar och snabba nyheter som funkar som en bra koll på Friåkningssverige av idag. Communityn har tonvis med användare som håller koll på varandra och umgås genom gästböckerna och FR-mail. Och så vidare, och så vidare. Johan & co har gjort ett grymt jobb med att bygga upp en amatörsite till en proffsigt skött och hyfsat kommersiell site som ändå behållt sin själ. Att kalla det undergång är inte så lite missvisande. Det enda på den här siten som är en katastrof är forumet och det tack vare en osnuten Lunarsabbad generation som inte fattar ett skit om socialt beteende på Internet. Jag ska inte dra några moralkakor om hur jävla fantastiskt underhållande det var här för några år sedan. Tiderna utvecklas och så gör Freeride, det är bara att acceptera även för oss forumdinosaurier som hängt här sen förra millenniet. Och inget varar för evigt, inte ens Anja Pärssons knän eller GWB idiotiska regim (och tacka f-n för det). Jag tänker inte gå in på hur man ska återställa forumet till en hyfsad skugga av vad det en gång var. Det tar alldeles för lång tid att skriva och dessutom är det inte socialt eller lagligt accepterat med offentlig smisk i dagens Sverige – så det skiter jag i. Jag bara önskar att folk (gamla som unga, storbergsåkare och jibbers) kunde tänka efter en jävla gång extra om deras inlägg faktiskt tillför forumet någonting. Gör det inte det – skit i att posta och pilla näsan istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Tillbaka
Topp