Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bgn" data-source="post: 324607" data-attributes="member: 16929"><p>Det är väldigt många av oss äldre som säger och tycker samma sak. Freeride har ändrats till nått nytt och vi saknar det gamla. Dessutom är mycket av det nya forumbeteendena bara en massa skit som man stör sig på, tänker inte utveckla det hela eftersom det redan är sagt.</p><p></p><p>Men jag kan försöka mig på en liknelse som kanske kan förklara för jibbergenerationen vad som har hänt med freeride. För direkt argumentation verkar inte ha gått fram. Vet inte om der beror på brist av intresse att läsa längre inlägg eller något annat.</p><p></p><p>En gång i tiden var freeride.se en schysst freeride park där folk hade tid och plats att åka/hoppa/raila och njuta hela dagen. Proffs liksom amatörer kunde mötas och göra saker tillsammans på snön och känna att det här är en plats som jag trivs på. Men så en dag började krylla av skidskoleungar, kösystemet till hoppen slutade fungera, folk började skrika åt varandra, respekten försvann och hela parken förföll. Klart då och då funkade den iaf som i gamla dagar men endast för korta stunder. </p><p>Så ni som inte varit med så länge, tänk till innan ni skriver ett inlägg.</p><p></p><p>Jag tycker man kan kräva 3 saker inlägg</p><p>1 att man tillför tråden nått vettig, inte bara säger att man håller med ett skriver ett enstaka ord</p><p>2 skriv begripligt, nått stavfel är ok men nivån på många inlägg är under all kritik</p><p>3 håll dig till tråden, många gånger övergår en bra tråd till rent strunt av noll intresse. Om inte tråden innehåller det du tycker så är det bara att starta en ny tråd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bgn, post: 324607, member: 16929"] Det är väldigt många av oss äldre som säger och tycker samma sak. Freeride har ändrats till nått nytt och vi saknar det gamla. Dessutom är mycket av det nya forumbeteendena bara en massa skit som man stör sig på, tänker inte utveckla det hela eftersom det redan är sagt. Men jag kan försöka mig på en liknelse som kanske kan förklara för jibbergenerationen vad som har hänt med freeride. För direkt argumentation verkar inte ha gått fram. Vet inte om der beror på brist av intresse att läsa längre inlägg eller något annat. En gång i tiden var freeride.se en schysst freeride park där folk hade tid och plats att åka/hoppa/raila och njuta hela dagen. Proffs liksom amatörer kunde mötas och göra saker tillsammans på snön och känna att det här är en plats som jag trivs på. Men så en dag började krylla av skidskoleungar, kösystemet till hoppen slutade fungera, folk började skrika åt varandra, respekten försvann och hela parken förföll. Klart då och då funkade den iaf som i gamla dagar men endast för korta stunder. Så ni som inte varit med så länge, tänk till innan ni skriver ett inlägg. Jag tycker man kan kräva 3 saker inlägg 1 att man tillför tråden nått vettig, inte bara säger att man håller med ett skriver ett enstaka ord 2 skriv begripligt, nått stavfel är ok men nivån på många inlägg är under all kritik 3 håll dig till tråden, många gånger övergår en bra tråd till rent strunt av noll intresse. Om inte tråden innehåller det du tycker så är det bara att starta en ny tråd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Tillbaka
Topp