Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bj_ahlskog" data-source="post: 325101" data-attributes="member: 55743"><p>^ precis . !</p><p></p><p>jag håller på förslaget med åldersgräns..det blir ju ändå inte så som någon skrev att dom inte skulle hinna med i utvecklingen inom den här världen, för dom skulle ju endå kunna surfa runt å läsa nyheter och forum och se sej omkring här på sidan men dom skulle inte kunna bli medlem här förens dom är 14,15...då kanske man skulle slippa en massa skräp i forumet.....och det är faktiskt så att det oftast är som i den ålden som "skräpar ner ".</p><p></p><p>jag går ofta till en persons sida här på fr och kollar dennes ålder om jag ser något som jag tyckt mej vara dåligt,omoget osv...och kan ni tänka er dom flesta var från 12-15 år...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bj_ahlskog, post: 325101, member: 55743"] ^ precis . ! jag håller på förslaget med åldersgräns..det blir ju ändå inte så som någon skrev att dom inte skulle hinna med i utvecklingen inom den här världen, för dom skulle ju endå kunna surfa runt å läsa nyheter och forum och se sej omkring här på sidan men dom skulle inte kunna bli medlem här förens dom är 14,15...då kanske man skulle slippa en massa skräp i forumet.....och det är faktiskt så att det oftast är som i den ålden som "skräpar ner ". jag går ofta till en persons sida här på fr och kollar dennes ålder om jag ser något som jag tyckt mej vara dåligt,omoget osv...och kan ni tänka er dom flesta var från 12-15 år... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Tillbaka
Topp