Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 342279" data-attributes="member: 53949"><p>Lättast är väl att bara skapa en helt egen del i forumet för OT (alternativt "Lekstugan") där alla får skriva av sig med sina stavvfel och sär skrivningar.</p><p>Problemet tycker jag mest är att oseriösa trådar beblandas med de seriösa (och med seriösa menar jag t.ex. jobb, boende, skid/brädköp respektive oseriösa: "är dessa gogglarna snygga".. dvs fakta versus åsikter).</p><p></p><p>Tycker den nya uppdelningen av trådar är bra så man kan välja efter intresse. enda som är negativt är att om jag vill ta del av t.ex. allmänt och mode får man med alla dessa trådar. ännu en undernivå med uppdelningar (förslagsvis Mode - skidåkning, mode - snowboard, mode - streetwear mfl).</p><p></p><p>Är supernöjd med att man kunde välja bort studsmatteavdelningen så helt kass är inte uppdelningen, borde bara vara lite mer specifik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 342279, member: 53949"] Lättast är väl att bara skapa en helt egen del i forumet för OT (alternativt "Lekstugan") där alla får skriva av sig med sina stavvfel och sär skrivningar. Problemet tycker jag mest är att oseriösa trådar beblandas med de seriösa (och med seriösa menar jag t.ex. jobb, boende, skid/brädköp respektive oseriösa: "är dessa gogglarna snygga".. dvs fakta versus åsikter). Tycker den nya uppdelningen av trådar är bra så man kan välja efter intresse. enda som är negativt är att om jag vill ta del av t.ex. allmänt och mode får man med alla dessa trådar. ännu en undernivå med uppdelningar (förslagsvis Mode - skidåkning, mode - snowboard, mode - streetwear mfl). Är supernöjd med att man kunde välja bort studsmatteavdelningen så helt kass är inte uppdelningen, borde bara vara lite mer specifik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Tillbaka
Topp