Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 342301" data-attributes="member: 29149"><p>Jag valde att lyfta den här knappt 2 mån gamla tråden för att den försöker samla konstruktiva förslag i samma tråd.</p><p></p><p>Intressant nog har ett par användare redan inom några timmar nu valt att tydliggöra behovet av ett bättre fungerande forum:</p><p></p><p>still-millionaire väljer att klaga på att vi använder en forumtråd (som dessutom alltså inte är nyskapad) till precis vad den är ämnad för</p><p></p><p>och jhei tycker att det är klokt att göra oss uppmärksamma på att han ingenting fattar och dessutom sedan upprepa vad en annan användare skrivit utan något som helst tillägg förutom att han håller med.</p><p></p><p>Min gissning är att sannolikt läste ingen av er det inlägg som gjorde att tråden lyftes utan ni valde helt enkelt att spotta ur er lite onödig text som nu skräpar ned i en seriös tråd.</p><p></p><p>Det är inte fler bra forumtrådar vi behöver utan mindre skräp i dem! Som det är nu är det tji i h-e att försöka följa en tråd då de skräpas ned totalt med inlägg av typen "WORD". En OT tråd eller ett helt jkla OT-forum löser endast det hela om det hålls bättre ordning i det "seriösa" forumet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 342301, member: 29149"] Jag valde att lyfta den här knappt 2 mån gamla tråden för att den försöker samla konstruktiva förslag i samma tråd. Intressant nog har ett par användare redan inom några timmar nu valt att tydliggöra behovet av ett bättre fungerande forum: still-millionaire väljer att klaga på att vi använder en forumtråd (som dessutom alltså inte är nyskapad) till precis vad den är ämnad för och jhei tycker att det är klokt att göra oss uppmärksamma på att han ingenting fattar och dessutom sedan upprepa vad en annan användare skrivit utan något som helst tillägg förutom att han håller med. Min gissning är att sannolikt läste ingen av er det inlägg som gjorde att tråden lyftes utan ni valde helt enkelt att spotta ur er lite onödig text som nu skräpar ned i en seriös tråd. Det är inte fler bra forumtrådar vi behöver utan mindre skräp i dem! Som det är nu är det tji i h-e att försöka följa en tråd då de skräpas ned totalt med inlägg av typen "WORD". En OT tråd eller ett helt jkla OT-forum löser endast det hela om det hålls bättre ordning i det "seriösa" forumet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Freerides undergång? gör något åt det då...
Tillbaka
Topp