Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freestyle-åkare = bättre än jibbers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="face-plant" data-source="post: 275300" data-attributes="member: 63596"><p>håller inte med dej för en gångs skull jeppenator. köra full fart i en 90 graderskick, göra tre volter med 1080gradersskruv och landa det. det är ju inte svårt. jag skulle vilja se dej ta ett sånt hopp utan volter och skruv, för det är ju skitlätt eller hur?(nej jag kan inte heller men jag säger heller inte att det är lätt, tvärtom). att dom inte grabar är en riktigt dålig bortförklaring. dom gör trippelvolter med skruv, det är väl inget. hade dom hållit i skidorna då hade det varit coolt men inte annars. ni hör själva. och det är ju heller inte så coolt heller. dom har inte jättebaggiga kläder och leker att dom är gangstrar, gör man inte det är man ju en riktig tönt! eller inte... dessa atleter är grymma. inse det, bara för att det inte är hälften attityd så är det inte dåligt. och joi-hoppet 06 var ju inte så litet heller. såg ni någon som gjorde något liknande freestyle? nej just det! nej jag är inte freestyler.</p><p></p><p>edit: ni tror alltså att dom inte kan åka skidor vanligt? vad dåligt, man kör ju verkligen sådana innan man kan åka ner för röda pisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="face-plant, post: 275300, member: 63596"] håller inte med dej för en gångs skull jeppenator. köra full fart i en 90 graderskick, göra tre volter med 1080gradersskruv och landa det. det är ju inte svårt. jag skulle vilja se dej ta ett sånt hopp utan volter och skruv, för det är ju skitlätt eller hur?(nej jag kan inte heller men jag säger heller inte att det är lätt, tvärtom). att dom inte grabar är en riktigt dålig bortförklaring. dom gör trippelvolter med skruv, det är väl inget. hade dom hållit i skidorna då hade det varit coolt men inte annars. ni hör själva. och det är ju heller inte så coolt heller. dom har inte jättebaggiga kläder och leker att dom är gangstrar, gör man inte det är man ju en riktig tönt! eller inte... dessa atleter är grymma. inse det, bara för att det inte är hälften attityd så är det inte dåligt. och joi-hoppet 06 var ju inte så litet heller. såg ni någon som gjorde något liknande freestyle? nej just det! nej jag är inte freestyler. edit: ni tror alltså att dom inte kan åka skidor vanligt? vad dåligt, man kör ju verkligen sådana innan man kan åka ner för röda pisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freestyle-åkare = bättre än jibbers
Tillbaka
Topp