Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freestyle-åkare = bättre än jibbers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 275499" data-attributes="member: 57206"><p>Bäst inlägget hitills?</p><p>Det är till Exempel allmänt känt att konståkare åker 1000 gånger bättre skridskor än en hockey spelare, och att banskridsko åkare åker jävligt bra översteg (i och alla fall åt ett håll) än vad hockeyspelaren gör. Hockeyspelaren har behov av fler kunskaper för att kunna utöva sporten och kan därför inte bli en lika duktig skridskoåkare. </p><p></p><p>PS.Jag är själv hockeyspelare.</p><p></p><p>Du som skapade tråden, vad vill du bevisa? Jag kan gissa att du inte gillar jibbers och därför vill hitta några som är bättre än dom eller något. </p><p>Och, Freestyle åkare skulle nog slå jibbers i en BigAir tävling (dock bara när det gäller själva tricksen, vålterna,snurrarna). Men för mig är en tävling så mycket mycket mer än bara själva hoppet ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 275499, member: 57206"] Bäst inlägget hitills? Det är till Exempel allmänt känt att konståkare åker 1000 gånger bättre skridskor än en hockey spelare, och att banskridsko åkare åker jävligt bra översteg (i och alla fall åt ett håll) än vad hockeyspelaren gör. Hockeyspelaren har behov av fler kunskaper för att kunna utöva sporten och kan därför inte bli en lika duktig skridskoåkare. PS.Jag är själv hockeyspelare. Du som skapade tråden, vad vill du bevisa? Jag kan gissa att du inte gillar jibbers och därför vill hitta några som är bättre än dom eller något. Och, Freestyle åkare skulle nog slå jibbers i en BigAir tävling (dock bara när det gäller själva tricksen, vålterna,snurrarna). Men för mig är en tävling så mycket mycket mer än bara själva hoppet ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Freestyle-åkare = bättre än jibbers
Tillbaka
Topp