Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Freestylestilen - Ödelägga eller framtiden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 467307" data-attributes="member: 69299"><p>Snowboarddiskussionen ville jag inte hålla i denna tråden. Jag ville diskutera skidors framtid.</p><p></p><p>En 30 meters slow 180 med bräda kan vara hur snyggt som helst i en snowboardfilm, vilket jag nästan aldrig ser med skidor. Kan dock vara så att jag ser för lite skidfilmer. </p><p></p><p>T.ex. [MEDIA=youtube]ZO1WChTiDks[/MEDIA]</p><p></p><p>För att kommentera någon tidigare i tråden:</p><p>"Snowboarden har ju klarat sig igenom detta stadie som skidåkning ställs emot nu. Snowboard gjorde det bra. Lutade sig tillbaka på stilen istället för trippelvolter. Inte för att jag tycker trippelvolter är fel att se på för det är ju grymt men det blir lite skönare med oerhört stiliga trick istället för helt jävla galenskap."</p><p></p><p></p><p>Alric</p><p></p><p>Jag ville skapa en diskussion och la fram lite intressanta synpunkter att diskutera kring. Då är det lättast att argumentera för det alla andra argumenterar mot. Hade jag argumenterat mot gymnastikstilen hade det inte uppkommit något diskussion, det hoppas jag du förstår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 467307, member: 69299"] Snowboarddiskussionen ville jag inte hålla i denna tråden. Jag ville diskutera skidors framtid. En 30 meters slow 180 med bräda kan vara hur snyggt som helst i en snowboardfilm, vilket jag nästan aldrig ser med skidor. Kan dock vara så att jag ser för lite skidfilmer. T.ex. [MEDIA=youtube]ZO1WChTiDks[/MEDIA] För att kommentera någon tidigare i tråden: "Snowboarden har ju klarat sig igenom detta stadie som skidåkning ställs emot nu. Snowboard gjorde det bra. Lutade sig tillbaka på stilen istället för trippelvolter. Inte för att jag tycker trippelvolter är fel att se på för det är ju grymt men det blir lite skönare med oerhört stiliga trick istället för helt jävla galenskap." Alric Jag ville skapa en diskussion och la fram lite intressanta synpunkter att diskutera kring. Då är det lättast att argumentera för det alla andra argumenterar mot. Hade jag argumenterat mot gymnastikstilen hade det inte uppkommit något diskussion, det hoppas jag du förstår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Freestylestilen - Ödelägga eller framtiden?
Tillbaka
Topp