Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Freestylestilen - Ödelägga eller framtiden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanDahlstedt" data-source="post: 467709" data-attributes="member: 43495"><p>enligt min uppfattningen så stod utvecklingen stil ett tag under sw 10 åren då precis alla gjorde sw 10or i varje tävling..sen kommer jon och gör dubbel volter, visst folk har gjort dubbel volter tidigare men inte på tävling på samma sätt.. men jon gjorde så att det blev mer "accepterat" och fler och fler slängde dubblar..dom som inte gjorde dubblar fick lov och step it up för att hänga med och där kommer sw12 och sw 14 in i bilden..</p><p>jag hoppas utvecklingen går som för håtveit som slänger snurrar visserligen 12 också dubblar..</p><p>men han har gjort sina spins åt båda hållen vilket är sjukt svårt..</p><p></p><p>i min mening så är en sw unnatural snurr så sjukt mkt svårare än å snurra ett varv mer åt "rätt" håll.. desutom gör han båda hållen lika snyggt och säkert..</p><p></p><p>jag vill helst se att vår granne andreas styr utvecklingen nått år nu!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanDahlstedt, post: 467709, member: 43495"] enligt min uppfattningen så stod utvecklingen stil ett tag under sw 10 åren då precis alla gjorde sw 10or i varje tävling..sen kommer jon och gör dubbel volter, visst folk har gjort dubbel volter tidigare men inte på tävling på samma sätt.. men jon gjorde så att det blev mer "accepterat" och fler och fler slängde dubblar..dom som inte gjorde dubblar fick lov och step it up för att hänga med och där kommer sw12 och sw 14 in i bilden.. jag hoppas utvecklingen går som för håtveit som slänger snurrar visserligen 12 också dubblar.. men han har gjort sina spins åt båda hållen vilket är sjukt svårt.. i min mening så är en sw unnatural snurr så sjukt mkt svårare än å snurra ett varv mer åt "rätt" håll.. desutom gör han båda hållen lika snyggt och säkert.. jag vill helst se att vår granne andreas styr utvecklingen nått år nu!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Freestylestilen - Ödelägga eller framtiden?
Tillbaka
Topp