Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Friåkarbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 155168" data-attributes="member: 35960"><p>dom kan säkert få tag på den, har dock för mig att den var svår att få tag på.. men om man ber snällt och har lite kontakter så går det alltid å lösa.. </p><p>Köpte mina av en ex. sponsrad åkare så jag vet inte, behövde aldrig fråga försäljare.. lär dock göra det till nästa par om dom kan skramla fram ett par..</p><p></p><p>Tror jag har mina 916 skruvade till typ 9-10 bara.. väger runt 70 pannor.. har inte löst ut än så länge, har inte behövt och dom har inte tjuvsläppt.. Så med rätt inställning i höjd/längd behöver man inte skruva i botten.. </p><p></p><p>Mina tyrolia mad flex 10 bindningar jag har på mina mojo´s däremot har jag skruvat bra hårt, dom går nämnligen inte att ställa in i höjdled.. får lite tjuvsläpp å grejjer på dom.. inte alls nöjd men ja, åker inte så mkt på dom skidorna mer.. </p><p></p><p>Men får du appelsved tag på ett par s916 tycker jag absolut du ska slå till, oavsett pris.. dom är värda varenda krona.. väger som hitme sa lite mer än vanligt, men vad gör det.. man har väl benmuskler, hellre ett par bra bindningar som väger mer än ett par lätta som e skrot..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 155168, member: 35960"] dom kan säkert få tag på den, har dock för mig att den var svår att få tag på.. men om man ber snällt och har lite kontakter så går det alltid å lösa.. Köpte mina av en ex. sponsrad åkare så jag vet inte, behövde aldrig fråga försäljare.. lär dock göra det till nästa par om dom kan skramla fram ett par.. Tror jag har mina 916 skruvade till typ 9-10 bara.. väger runt 70 pannor.. har inte löst ut än så länge, har inte behövt och dom har inte tjuvsläppt.. Så med rätt inställning i höjd/längd behöver man inte skruva i botten.. Mina tyrolia mad flex 10 bindningar jag har på mina mojo´s däremot har jag skruvat bra hårt, dom går nämnligen inte att ställa in i höjdled.. får lite tjuvsläpp å grejjer på dom.. inte alls nöjd men ja, åker inte så mkt på dom skidorna mer.. Men får du appelsved tag på ett par s916 tycker jag absolut du ska slå till, oavsett pris.. dom är värda varenda krona.. väger som hitme sa lite mer än vanligt, men vad gör det.. man har väl benmuskler, hellre ett par bra bindningar som väger mer än ett par lätta som e skrot.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Friåkarbindningar
Tillbaka
Topp