Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Friåkningens Hall of Fame
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1041962" data-attributes="member: 77701"><p>Eftersom det är sommar och jag är pratsam snor jag helt hämningslöst en trådidé från Newschoolers.</p><p>Vilka åkare skulle platsa om det fanns en Friåkningens Hall of Fame?</p><p>Med friåkning menar jag all skidåkning som inte utförs i fartdräkt/går ut på att svänga runt pinnar. Tänker inte vara mer exakt än så just nu, om någon vill bidra med mer definierade kriterier för att bedöma vem som platsar är ni mer än välkomna.</p><p>Är osäker på om man borde dela upp det i park/storaberg eftersom vissa åkare är bra på båda så jag skiter i det såhär långt och inleder istället med tre namn som jag tycker hör hemma på en sån här lista.</p><p></p><p>Shane McConkey</p><p>Patrick Vallencant</p><p>Sarah Burke</p><p></p><p>Fler förslag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1041962, member: 77701"] Eftersom det är sommar och jag är pratsam snor jag helt hämningslöst en trådidé från Newschoolers. Vilka åkare skulle platsa om det fanns en Friåkningens Hall of Fame? Med friåkning menar jag all skidåkning som inte utförs i fartdräkt/går ut på att svänga runt pinnar. Tänker inte vara mer exakt än så just nu, om någon vill bidra med mer definierade kriterier för att bedöma vem som platsar är ni mer än välkomna. Är osäker på om man borde dela upp det i park/storaberg eftersom vissa åkare är bra på båda så jag skiter i det såhär långt och inleder istället med tre namn som jag tycker hör hemma på en sån här lista. Shane McConkey Patrick Vallencant Sarah Burke Fler förslag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Friåkningens Hall of Fame
Tillbaka
Topp