Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Friåkningens Hall of Fame
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1041994" data-attributes="member: 83225"><p>Vallencant utan Baude funkar ju inte. Så vi slänger på:</p><p></p><p>Anselme Baude</p><p>Trevor Petersen</p><p>Scot Schmidt</p><p></p><p>Av svenskar är så klart Kaj, Sverre, Jon självklara idag. Om några år även Windstedt och Reine.</p><p></p><p>Kruxet med en hall of fame är huruvida man ska fokusera på långsiktig gärning, a'la Plake (iof självskriven oavsett) eller sådana som gjort en jätteinsats vid ett specifikt tillfälle, typ Benedetti i Steep eller gubben i början av densamma (har glömt namnet) som var först på skidor nerför Grand Teton (har jag för mig).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1041994, member: 83225"] Vallencant utan Baude funkar ju inte. Så vi slänger på: Anselme Baude Trevor Petersen Scot Schmidt Av svenskar är så klart Kaj, Sverre, Jon självklara idag. Om några år även Windstedt och Reine. Kruxet med en hall of fame är huruvida man ska fokusera på långsiktig gärning, a'la Plake (iof självskriven oavsett) eller sådana som gjort en jätteinsats vid ett specifikt tillfälle, typ Benedetti i Steep eller gubben i början av densamma (har glömt namnet) som var först på skidor nerför Grand Teton (har jag för mig). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Friåkningens Hall of Fame
Tillbaka
Topp