Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Friåkningsbräda, mjuk eller hård?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freddag" data-source="post: 263247" data-attributes="member: 7274"><p>Men ingen aaker vael extremaakning foer att det aer roligt? Ska man ha kul aer det en laang braeda som gaeller. Dessutom aer det mycket saekrare foer oss stackare som inte har perfekt puder under foetterna foer det mesta, utan allt som oftast vindpackade stenhaarda drivor under en del av aaket. </p><p></p><p>Naemnas tycer jag ska att Tankers aer ganska haarda. Jag koer min 187:a i vaarsnoe daer den ger ett roligt snapp. Jag har samma erfarenheter av 200:an. I kallsnoe vill jag ha naagot mjukare som man inte behoever vara lika agressiv som aakare paa.</p><p></p><p>Pinn, ska du vara haard, ball och riskera livet som extremaakare kanske du ska ha en braeda under 180 cm. Vill du surfa med ett stort leende paa laepparna, daa ska du ha 180+.</p><p></p><p>Saeger ni emot mig kanske jag struntar i att graeva upp er ur den lavin ni kommer utloesa med era smaa djupgaaende stjaertlappar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freddag, post: 263247, member: 7274"] Men ingen aaker vael extremaakning foer att det aer roligt? Ska man ha kul aer det en laang braeda som gaeller. Dessutom aer det mycket saekrare foer oss stackare som inte har perfekt puder under foetterna foer det mesta, utan allt som oftast vindpackade stenhaarda drivor under en del av aaket. Naemnas tycer jag ska att Tankers aer ganska haarda. Jag koer min 187:a i vaarsnoe daer den ger ett roligt snapp. Jag har samma erfarenheter av 200:an. I kallsnoe vill jag ha naagot mjukare som man inte behoever vara lika agressiv som aakare paa. Pinn, ska du vara haard, ball och riskera livet som extremaakare kanske du ska ha en braeda under 180 cm. Vill du surfa med ett stort leende paa laepparna, daa ska du ha 180+. Saeger ni emot mig kanske jag struntar i att graeva upp er ur den lavin ni kommer utloesa med era smaa djupgaaende stjaertlappar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Friåkningsbräda, mjuk eller hård?
Tillbaka
Topp