Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Friåkningspjäxor till långa och smala fötter med extremt låga vrister
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 981251" data-attributes="member: 13429"><p>Nu kan det här verka partiskt men det är en gammal sanning att Lange har bra pjäxor för detta.</p><p>Jag har också lång smal fot med låga vrister.</p><p></p><p>För att lösa det med vristen så ser jag två sett, inneskorna på de olika lange är just olika.</p><p>RS pjäxorna som är 97 i läst. De går lite tajtare över vristen men hur mycket vågar jag inte svara på.</p><p>Det förmodligen bästa alternativet är att spruta inneskor, dyrt och smärtsamt men blir riktigt bra.</p><p></p><p>Jag kör själv med RS 130 (den smala)</p><p>Sprutat innesko där vi lade en stum sula under skon för mina platta fötter, efter en vecka gjorde det fortfarande sjukt ont så jag tog ut upphöjnings sulan, då blev de så grymt sköna men satt fortfarande riktigt bra.</p><p></p><p>RS finns i 110 om du vill ha det ungefär som Bansheen</p><p>XT pjäxan finns även den som low volume.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 981251, member: 13429"] Nu kan det här verka partiskt men det är en gammal sanning att Lange har bra pjäxor för detta. Jag har också lång smal fot med låga vrister. För att lösa det med vristen så ser jag två sett, inneskorna på de olika lange är just olika. RS pjäxorna som är 97 i läst. De går lite tajtare över vristen men hur mycket vågar jag inte svara på. Det förmodligen bästa alternativet är att spruta inneskor, dyrt och smärtsamt men blir riktigt bra. Jag kör själv med RS 130 (den smala) Sprutat innesko där vi lade en stum sula under skon för mina platta fötter, efter en vecka gjorde det fortfarande sjukt ont så jag tog ut upphöjnings sulan, då blev de så grymt sköna men satt fortfarande riktigt bra. RS finns i 110 om du vill ha det ungefär som Bansheen XT pjäxan finns även den som low volume. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Friåkningspjäxor till långa och smala fötter med extremt låga vrister
Tillbaka
Topp