Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frilufts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ryssland" data-source="post: 17993" data-attributes="member: 13032"><p>Det är inte nedläggningshotat, men det är ändrat ganska mycket, om du ska läsa friluftsgymnasiet så måste du gå idrottsgymnasiet och det där idrottsgymnasiet vet jag inte mycket om, men det har inte varit så många sökande i år, det är synd, men Fransson, friluftsgymnasiet rockar, jag m. fl. kommer att sakna dej älskling.</p><p>Kommer och hälsar på dej på måndag för övrigt....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ryssland, post: 17993, member: 13032"] Det är inte nedläggningshotat, men det är ändrat ganska mycket, om du ska läsa friluftsgymnasiet så måste du gå idrottsgymnasiet och det där idrottsgymnasiet vet jag inte mycket om, men det har inte varit så många sökande i år, det är synd, men Fransson, friluftsgymnasiet rockar, jag m. fl. kommer att sakna dej älskling. Kommer och hälsar på dej på måndag för övrigt.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frilufts
Tillbaka
Topp