Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fritschi Freeride 03/04 vs 04/05, samma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjerne" data-source="post: 99905" data-attributes="member: 36068"><p>Kan tillägga en grej som dom missat på nya bindningarna. Av nån j-a anledning har de gjort om spärren som håller fast hälen. Tidigare fanns det ett extra hål i den för att lättare kunna justera höjden med staven. Den är nu borta!!?? Det gör att den högsta nivån är omöjlig att få upp med ett enkelt snäpp med staven. Man måste nu tillföra lite akrobatik för att nå den med handen och klicka till översta läget.</p><p></p><p>"Varför" kan man ju fråga sig. Det fanns ju tidigare en lösning som funkade skitbra. Man kan ju bli förbannad för mindre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjerne, post: 99905, member: 36068"] Kan tillägga en grej som dom missat på nya bindningarna. Av nån j-a anledning har de gjort om spärren som håller fast hälen. Tidigare fanns det ett extra hål i den för att lättare kunna justera höjden med staven. Den är nu borta!!?? Det gör att den högsta nivån är omöjlig att få upp med ett enkelt snäpp med staven. Man måste nu tillföra lite akrobatik för att nå den med handen och klicka till översta läget. "Varför" kan man ju fråga sig. Det fanns ju tidigare en lösning som funkade skitbra. Man kan ju bli förbannad för mindre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fritschi Freeride 03/04 vs 04/05, samma?
Tillbaka
Topp