Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fritschi Freeride eller Naxo NX21?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bastardquad" data-source="post: 135380" data-attributes="member: 39757"><p>Naxon rankas av de kunniga personer jag snackat med som strået vassare när det gäller stabilitet, tack vare sina två längsgående "balkar". Hela utförandet är också lite mer ordentligt, vilket käns när man tar i bindningarna efter varandra. Tyvärr avspeglar det sig också i vikten, men åker man mest pist gör det väl mindre skillnad kan jag tro. Min rekommendation utan att ha provåkt någon av dem (har för övrigt aldrig gått på tur i hela mitt liv!) är Naxo.</p><p></p><p>MVH</p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bastardquad, post: 135380, member: 39757"] Naxon rankas av de kunniga personer jag snackat med som strået vassare när det gäller stabilitet, tack vare sina två längsgående "balkar". Hela utförandet är också lite mer ordentligt, vilket käns när man tar i bindningarna efter varandra. Tyvärr avspeglar det sig också i vikten, men åker man mest pist gör det väl mindre skillnad kan jag tro. Min rekommendation utan att ha provåkt någon av dem (har för övrigt aldrig gått på tur i hela mitt liv!) är Naxo. MVH Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fritschi Freeride eller Naxo NX21?
Tillbaka
Topp