Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AreSkidfabrik" data-source="post: 1097536" data-attributes="member: 136692"><p>[USER=164900]@PederJacobsson[/USER] Kul att du gillar Frontier 80! Det är en ganska stor skillnad mellan Frontierskidorna och Opinionskidorna. Frontier är optimerade (geometri och konstruktion) för lekfull prestanda i pist, medan Opinion är optimerade för mjukare snö i pist men allra helst friåkning utanför pisterna. Det är svårt att slå Frontier i pistegenskaper, men ett alternativ skulle kunna vara Project 90 som har liknande konstruktion som Frontier men lite mer allround för mjukare snö vid sidan om. Vi kör skidtest vid VM6 fredagar och lördagar v 11 så varför inte komma förbi och testa alla våra modeller då?</p><p></p><p> [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER] Tack för ditt svar och ping till Åre Skidfabrik!</p><p></p><p>// Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AreSkidfabrik, post: 1097536, member: 136692"] [USER=164900]@PederJacobsson[/USER] Kul att du gillar Frontier 80! Det är en ganska stor skillnad mellan Frontierskidorna och Opinionskidorna. Frontier är optimerade (geometri och konstruktion) för lekfull prestanda i pist, medan Opinion är optimerade för mjukare snö i pist men allra helst friåkning utanför pisterna. Det är svårt att slå Frontier i pistegenskaper, men ett alternativ skulle kunna vara Project 90 som har liknande konstruktion som Frontier men lite mer allround för mjukare snö vid sidan om. Vi kör skidtest vid VM6 fredagar och lördagar v 11 så varför inte komma förbi och testa alla våra modeller då? [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER] Tack för ditt svar och ping till Åre Skidfabrik! // Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Tillbaka
Topp