Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PederJacobsson" data-source="post: 1097537" data-attributes="member: 164900"><p>ok, ja det är ju pist jag är van med än så länge, är ju mest om det komemr nysnö i pisten som det blir lite mjukare. offpist i meterdjup snö känns lite långt bort just nu men vill ändå ha en skida för tidig isig pist och senare pist med mjuk snö. inte lätt detta. okej får leta på vm6 då. minns inte riktigt vart vi skulle hålla till denna gång. project 90 och option skidorna kanske finns å hyra på skiduthyrningen rödkullen med fler ställen? </p><p>ska försöka att inte skynda för mycket men va nära att köpa frontiern efter den dagen :D.</p><p></p><p>kan man säga att det är mjukare snö i pist denna tid? för det är isfria pister till 98% det jag åkte åkte med frontiern och där kändes den perfekt, även med dessa snökullar som blir då folk plogat och stoppsladdat halva dagen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PederJacobsson, post: 1097537, member: 164900"] ok, ja det är ju pist jag är van med än så länge, är ju mest om det komemr nysnö i pisten som det blir lite mjukare. offpist i meterdjup snö känns lite långt bort just nu men vill ändå ha en skida för tidig isig pist och senare pist med mjuk snö. inte lätt detta. okej får leta på vm6 då. minns inte riktigt vart vi skulle hålla till denna gång. project 90 och option skidorna kanske finns å hyra på skiduthyrningen rödkullen med fler ställen? ska försöka att inte skynda för mycket men va nära att köpa frontiern efter den dagen :D. kan man säga att det är mjukare snö i pist denna tid? för det är isfria pister till 98% det jag åkte åkte med frontiern och där kändes den perfekt, även med dessa snökullar som blir då folk plogat och stoppsladdat halva dagen :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Tillbaka
Topp