Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AreSkidfabrik" data-source="post: 1097538" data-attributes="member: 136692"><p>Tack för förtydligande. Då tror jag bestämt att Frontier 80 är en bra skida för dig. Skidan är ju 80 mm under foten av just denna anledning - pister är en alltid släta och hårda, utan även mjuka pga snöfall och slask. Jämför man en Frontier 80 med en renodlad pistskida så "gräver" en vanlig pistskida (ofta med midja på 65-70 mm) ner sig de mjukare dagarna medan skidor som Frontier 80 flyter ovanpå den mjuka i pisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AreSkidfabrik, post: 1097538, member: 136692"] Tack för förtydligande. Då tror jag bestämt att Frontier 80 är en bra skida för dig. Skidan är ju 80 mm under foten av just denna anledning - pister är en alltid släta och hårda, utan även mjuka pga snöfall och slask. Jämför man en Frontier 80 med en renodlad pistskida så "gräver" en vanlig pistskida (ofta med midja på 65-70 mm) ner sig de mjukare dagarna medan skidor som Frontier 80 flyter ovanpå den mjuka i pisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Tillbaka
Topp