Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PederJacobsson" data-source="post: 1097539" data-attributes="member: 164900"><p>kanon, kanske testar nån annan men frontiern föll mig i smaken direkt. är 195 cm lång och frontiern hade 182 cm som längst. förstått skidorna blir längre och ni säger på film att man ska ha skidor som är lika långa men 182 är nog kanon för mig som nött 175cm senaste 8 åren . tack för kanonhjälp. se om jag hyr igen i åre ett par frontier och testar igen eller om köptarmen slår till och jag hinner köpa innan v11.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PederJacobsson, post: 1097539, member: 164900"] kanon, kanske testar nån annan men frontiern föll mig i smaken direkt. är 195 cm lång och frontiern hade 182 cm som längst. förstått skidorna blir längre och ni säger på film att man ska ha skidor som är lika långa men 182 är nog kanon för mig som nött 175cm senaste 8 åren . tack för kanonhjälp. se om jag hyr igen i åre ett par frontier och testar igen eller om köptarmen slår till och jag hinner köpa innan v11. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Tillbaka
Topp