Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PederJacobsson" data-source="post: 1097955" data-attributes="member: 164900"><p>Kan det vara stor skillnad på 80 och 85 modellen. Upplevde att jag inte fick samma tryck med 85 som säljaren tyckte jag skulle ta. Lite känsla att den vill framåt när jag vill svänga. Min känsla va att jag fick mer skjuts ut ur svängen med 80 och lita mer på den direkt. Kan det va svängradien som inte passar mig? Inne på att försöka byta på affären om det går......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PederJacobsson, post: 1097955, member: 164900"] Kan det vara stor skillnad på 80 och 85 modellen. Upplevde att jag inte fick samma tryck med 85 som säljaren tyckte jag skulle ta. Lite känsla att den vill framåt när jag vill svänga. Min känsla va att jag fick mer skjuts ut ur svängen med 80 och lita mer på den direkt. Kan det va svängradien som inte passar mig? Inne på att försöka byta på affären om det går...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Tillbaka
Topp