Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PederJacobsson" data-source="post: 1098092" data-attributes="member: 164900"><p>Ja jag kommer från 65-70 midja så tighta svängar är mer jag. Och frontier 80 sköt på så otroligt ut i svängarna och kändes mer lekfull. I affären så dom lika att jag nog skulle vänja mig men går jag på första intryck så är det 80 modellen jag vart kär i. Sen att jag föll för säljarens sista ord att " jag hade tagit 85" förstår jag inte. Men sån grym butik så inga problem att byta till 80. Så jag får mina Frontier 80 som passar mig nu helt perfekt. Och blir jag sugen på mer offpist skida så får jag väl sikta på opinion 108.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PederJacobsson, post: 1098092, member: 164900"] Ja jag kommer från 65-70 midja så tighta svängar är mer jag. Och frontier 80 sköt på så otroligt ut i svängarna och kändes mer lekfull. I affären så dom lika att jag nog skulle vänja mig men går jag på första intryck så är det 80 modellen jag vart kär i. Sen att jag föll för säljarens sista ord att " jag hade tagit 85" förstår jag inte. Men sån grym butik så inga problem att byta till 80. Så jag får mina Frontier 80 som passar mig nu helt perfekt. Och blir jag sugen på mer offpist skida så får jag väl sikta på opinion 108. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Frontier 80 eller opinion 108/98
Tillbaka
Topp