Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
frontier håller inte!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mwintz" data-source="post: 40742"><p>jag kan lova att burton håller betydligt högre klass, både på produkter och även när det gäller att ta hand om reklamationer än de flesta andra märkena i brädindustrin. Som butiksägare har jag jobbat med ett flertal märken, och ingen har uppnått den service som Burton har.</p><p></p><p>Sedan ska man tänka på den mänskliga faktorn, saker och ting kan gå fel ibland. Många saker kan inträffa på vägen från kund -> butik -> distributör -> leverantör. Och om en reklamation av 1000 handhas på fel sätt eller strular till sig så kommer den personen som råkar ut för detta skrika och gapa så att halva världen får veta hur illa hanteringen av reklamationer på företaget är.</p><p></p><p>Mig veteligen har ingen blivitt missnöjd som gått genom oss med vad de fått för ersättning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mwintz, post: 40742"] jag kan lova att burton håller betydligt högre klass, både på produkter och även när det gäller att ta hand om reklamationer än de flesta andra märkena i brädindustrin. Som butiksägare har jag jobbat med ett flertal märken, och ingen har uppnått den service som Burton har. Sedan ska man tänka på den mänskliga faktorn, saker och ting kan gå fel ibland. Många saker kan inträffa på vägen från kund -> butik -> distributör -> leverantör. Och om en reklamation av 1000 handhas på fel sätt eller strular till sig så kommer den personen som råkar ut för detta skrika och gapa så att halva världen får veta hur illa hanteringen av reklamationer på företaget är. Mig veteligen har ingen blivitt missnöjd som gått genom oss med vad de fått för ersättning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
frontier håller inte!
Tillbaka
Topp