Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Fruktansvärt ont i hälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 616812"><p>Hejsan!</p><p>Før en vecka sen (lørdags) så åkte jag i ett väldigt stort hopp i Vierli snowpark.</p><p></p><p>Dum som jag var så bromsade jag lite før mycket så jag landade precis på kanten, och en fruktansvärd smærta i båda mina føtter uppkom.</p><p></p><p>Så här en vecka senare så är all smärta borta, utom i høger häl.</p><p></p><p>Det gør fruktansvärt ont när jag sätter ner den hårt.</p><p>Jag kan åka skidor och så, men om jag lyfter på skidan och sätter ner den så gør det ont.</p><p>Jag førsøker att gå på den främre delen av foten bara før att skona hälen.</p><p></p><p>är det nån som har haft liknande, eller vet vad det kan vara før något?</p><p>Notera att det ionte är hälsenan spom gør ont, utan bara under hälen.</p><p></p><p>jag skulle gärna gå till en läkare, men här på rauland så är det ganska ont om dom.</p><p></p><p>Extremt tacksam før svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 616812"] Hejsan! Før en vecka sen (lørdags) så åkte jag i ett väldigt stort hopp i Vierli snowpark. Dum som jag var så bromsade jag lite før mycket så jag landade precis på kanten, och en fruktansvärd smærta i båda mina føtter uppkom. Så här en vecka senare så är all smärta borta, utom i høger häl. Det gør fruktansvärt ont när jag sätter ner den hårt. Jag kan åka skidor och så, men om jag lyfter på skidan och sätter ner den så gør det ont. Jag førsøker att gå på den främre delen av foten bara før att skona hälen. är det nån som har haft liknande, eller vet vad det kan vara før något? Notera att det ionte är hälsenan spom gør ont, utan bara under hälen. jag skulle gärna gå till en läkare, men här på rauland så är det ganska ont om dom. Extremt tacksam før svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Fruktansvärt ont i hälen
Tillbaka
Topp