Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frusna tår - linement?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 832062" data-attributes="member: 33485"><p>Intuition är innerskor som bland annat fulltilt och dalbello använder sig av, den innerskon som ser mer ut som en tortillastövel än en traditionell innersko (den har mao ingen plös). Om jag har förstått det rätt (vilket jag hoppas då jag sjäv använder dem) så jäser den lite vid bakning och får därmed bättre passform än en vanlig innersko som bara blir mjuk vid bakning.</p><p></p><p>Och ja, de är sjukt varma, har kommit in efter dagar med lägre temperaturer än -25 och ändå svettats igenom innerskon. Brukar i vanliga fall svettas ytterst lite om fötterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 832062, member: 33485"] Intuition är innerskor som bland annat fulltilt och dalbello använder sig av, den innerskon som ser mer ut som en tortillastövel än en traditionell innersko (den har mao ingen plös). Om jag har förstått det rätt (vilket jag hoppas då jag sjäv använder dem) så jäser den lite vid bakning och får därmed bättre passform än en vanlig innersko som bara blir mjuk vid bakning. Och ja, de är sjukt varma, har kommit in efter dagar med lägre temperaturer än -25 och ändå svettats igenom innerskon. Brukar i vanliga fall svettas ytterst lite om fötterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frusna tår - linement?
Tillbaka
Topp