Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frusna tår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nissen" data-source="post: 147154" data-attributes="member: 56884"><p>Måste kolla med er som kör med värmesula. Den jag har tittat på består av en liten värmeplatta som man fäster under innersulan och som det går en ganska platt sladd ifrån upp ur pjäxan och till batteriet (har för mig att det var en modell från Termic). Tanken är att man skall göra ett litet hål i inneskon och föra ut sladden genom hålet och sedan mellan innerskon och ytterskon upp till batteriet.</p><p></p><p>Hur fungerar det här när man tar ur och sätter i innerskon? Jag brukar alltid ta ur innerskon och torka den efter en dag så det blir ganska mycket i och ur när man åker några dagar. Kan man ha sladden i innerskon i stället? (låter inge skönt, men jag har ju inte provat).</p><p></p><p>Hur mycket känner man av plattan framme under tån. Inkräktar den på tåutrymmet eller kan man fila lite på sulan för att göra mer plats? Hur bökigt är det att ha batteriet fäst uppe på pjäxkanten? Utanför eller innanför byxorna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nissen, post: 147154, member: 56884"] Måste kolla med er som kör med värmesula. Den jag har tittat på består av en liten värmeplatta som man fäster under innersulan och som det går en ganska platt sladd ifrån upp ur pjäxan och till batteriet (har för mig att det var en modell från Termic). Tanken är att man skall göra ett litet hål i inneskon och föra ut sladden genom hålet och sedan mellan innerskon och ytterskon upp till batteriet. Hur fungerar det här när man tar ur och sätter i innerskon? Jag brukar alltid ta ur innerskon och torka den efter en dag så det blir ganska mycket i och ur när man åker några dagar. Kan man ha sladden i innerskon i stället? (låter inge skönt, men jag har ju inte provat). Hur mycket känner man av plattan framme under tån. Inkräktar den på tåutrymmet eller kan man fila lite på sulan för att göra mer plats? Hur bökigt är det att ha batteriet fäst uppe på pjäxkanten? Utanför eller innanför byxorna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Frusna tår
Tillbaka
Topp