Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fryser om händerna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1215677" data-attributes="member: 83225"><p>Bumpar tråden lite. Jag har inte använt liners på ett tag eftersom jag inte behövt det men nu när det är så jäkla kallt tänkte jag försöka få tag i några. Jag har tidigare haft Hestras tunna merino-liners men jag vägrar att lägga 300 spänn och uppåt på såna. De håller ju inte ens för att titta på. Så är det någon som har tips på några tunna prisvärda liners som går att ha under vanliga handskarna utan att gå sönder direkt eller vara svindyra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1215677, member: 83225"] Bumpar tråden lite. Jag har inte använt liners på ett tag eftersom jag inte behövt det men nu när det är så jäkla kallt tänkte jag försöka få tag i några. Jag har tidigare haft Hestras tunna merino-liners men jag vägrar att lägga 300 spänn och uppåt på såna. De håller ju inte ens för att titta på. Så är det någon som har tips på några tunna prisvärda liners som går att ha under vanliga handskarna utan att gå sönder direkt eller vara svindyra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fryser om händerna
Tillbaka
Topp