Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fryser om händerna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ockåäö" data-source="post: 1331074" data-attributes="member: 181304"><p>Japp! Blir man kall är det första kroppen stryper värmen till är det fötter och händer. Så fluffiga varma kläder på överkroppen. Huvudet släpper ut mest värme. Så rejält på huvudet och en halsduk för att inte släppa iväg värme.</p><p>Har man koll på dessa grejer och klär sig med det i åtanke och ändå fryser om fingrarna så tyker jag vantar är bättre än handskar. Moderna hittipå bukar inte alltid var bättre en beprövat. Rätt storlek, Tar fingrar i är de för små men får heller inte va för stora.</p><p></p><p>Jag gillar vantar med päls inuti. Tyvärr brukar dem va svåra få tätt mot ärmen på jacka, men lyckas man då är varmt. Typ denna:</p><p>[URL unfurl="true"]https://wonderbags.se/products/hestra-tumhandske-katryhn-akta-lammpals-svart?gad_source=1&gad_campaignid=23272377027&gbraid=0AAAABCFs--GakIhRVtiexJJviGuXV4mXt&gclid=Cj0KCQiAnJHMBhDAARIsABr7b84oi-CjKU185RS05mKJhuc7XjVPdkaTPlajv0mLvanWm2QX1-qVbeMaAjTcEALw_wcB[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ockåäö, post: 1331074, member: 181304"] Japp! Blir man kall är det första kroppen stryper värmen till är det fötter och händer. Så fluffiga varma kläder på överkroppen. Huvudet släpper ut mest värme. Så rejält på huvudet och en halsduk för att inte släppa iväg värme. Har man koll på dessa grejer och klär sig med det i åtanke och ändå fryser om fingrarna så tyker jag vantar är bättre än handskar. Moderna hittipå bukar inte alltid var bättre en beprövat. Rätt storlek, Tar fingrar i är de för små men får heller inte va för stora. Jag gillar vantar med päls inuti. Tyvärr brukar dem va svåra få tätt mot ärmen på jacka, men lyckas man då är varmt. Typ denna: [URL unfurl="true"]https://wonderbags.se/products/hestra-tumhandske-katryhn-akta-lammpals-svart?gad_source=1&gad_campaignid=23272377027&gbraid=0AAAABCFs--GakIhRVtiexJJviGuXV4mXt&gclid=Cj0KCQiAnJHMBhDAARIsABr7b84oi-CjKU185RS05mKJhuc7XjVPdkaTPlajv0mLvanWm2QX1-qVbeMaAjTcEALw_wcB[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fryser om händerna
Tillbaka
Topp