Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FTWO Concept 167 wide 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="banne" data-source="post: 838829" data-attributes="member: 91349"><p><a href="http://www.stadium.se/sport/vintersport/snowboard/111126/ride-highlife-wide-10" target="_blank">http://www.stadium.se/sport/vintersport/snowboard/111126/ride-highlife-wide-10</a> hade jag kollat på om jag skulle köpa bräda nu.. läst en hel del bra om den, och ride ligger helt rätt i pris. Känns som man får mkt bräda för pengarna. Finns säkert till ännu bättre pris på nån annan butik i europa. </p><p></p><p><a href="http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=16132&ProductDetailId=103214" target="_blank">http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=16132&ProductDetailId=103214</a> är också en väldigt prisvärd bräda som jag själv har.. kan rekommendera den starkt om det är i den prisklassen du har tänkt köpa. Är bara något längre, men samma vikt som dig så tror du skulle gilla den brädan. Vad har du åkt på innan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="banne, post: 838829, member: 91349"] [URL]http://www.stadium.se/sport/vintersport/snowboard/111126/ride-highlife-wide-10[/URL] hade jag kollat på om jag skulle köpa bräda nu.. läst en hel del bra om den, och ride ligger helt rätt i pris. Känns som man får mkt bräda för pengarna. Finns säkert till ännu bättre pris på nån annan butik i europa. [URL]http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=16132&ProductDetailId=103214[/URL] är också en väldigt prisvärd bräda som jag själv har.. kan rekommendera den starkt om det är i den prisklassen du har tänkt köpa. Är bara något längre, men samma vikt som dig så tror du skulle gilla den brädan. Vad har du åkt på innan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FTWO Concept 167 wide 10/11
Tillbaka
Topp