Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ftwo Trix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axbrink" data-source="post: 508231" data-attributes="member: 90681"><p>Tänkte köpa en burton dominant 142 men så hittade jag en ftwo trix för en tusenlapp på rebelsport, någon som har testat den? står att den ska vara bra för park å rails me mjuk flex å så, och det är ju det jag vill ha...</p><p>Så, någon som har testat den eller iallafall har några erfarenheter av märket? jag är väl någonstans i nybörjarspåret, sätter knappt 360 på små hopp men hänger nästan bara i parken när jag väl kommer iväg och åker...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axbrink, post: 508231, member: 90681"] Tänkte köpa en burton dominant 142 men så hittade jag en ftwo trix för en tusenlapp på rebelsport, någon som har testat den? står att den ska vara bra för park å rails me mjuk flex å så, och det är ju det jag vill ha... Så, någon som har testat den eller iallafall har några erfarenheter av märket? jag är väl någonstans i nybörjarspåret, sätter knappt 360 på små hopp men hänger nästan bara i parken när jag väl kommer iväg och åker... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ftwo Trix
Tillbaka
Topp