Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ftwo Trix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="barmark" data-source="post: 508405" data-attributes="member: 84106"><p>Tjena!</p><p></p><p>FTWO är ett grymt märke, inte så välkännt i Sverige men riktigt stora nere på kontinenten. FTWOs brädor tillverkas i Österike (i samma fabrik som gör Burton faktiskt) och är av mycket god kvalitet! Kolla in på <a href="http://www.ftwo-international.com/" target="_blank">http://www.ftwo-international.com/</a> där kan du kolla in lite mer.</p><p></p><p>Men som nybliven åkare har du en riktigt bra bräda för de pengarna!</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="barmark, post: 508405, member: 84106"] Tjena! FTWO är ett grymt märke, inte så välkännt i Sverige men riktigt stora nere på kontinenten. FTWOs brädor tillverkas i Österike (i samma fabrik som gör Burton faktiskt) och är av mycket god kvalitet! Kolla in på [URL]http://www.ftwo-international.com/[/URL] där kan du kolla in lite mer. Men som nybliven åkare har du en riktigt bra bräda för de pengarna! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ftwo Trix
Tillbaka
Topp