Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujas klumpiga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simonffs" data-source="post: 831069" data-attributes="member: 118744"><p>Tjena!</p><p>Jag har kollat på nya skidor till säsongen nu, blev intresserad av k2 Silencer 10/11 alternativt Salomon The Knight. Jag är ca 1.95 och väger 90 stadiga pannor. Jag var ned på stan idag och tanken var att jag skulle köpa silencer fast med andra bindningar men fick tipps av butikspersonalen att skidan är för mjuk och Marker M 11.0 bindningarna skulle jag inte ha på grund av min storlek (likadant med Salomon skidan).De tipsade om k2 kung Fujas istället. Min åkstil är ungefär pist (50%) parkjibb (40%) offpist (10%). Min fundering är om Fujas är för "klumpiga" att ha i pisten? </p><p></p><p>Peace out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simonffs, post: 831069, member: 118744"] Tjena! Jag har kollat på nya skidor till säsongen nu, blev intresserad av k2 Silencer 10/11 alternativt Salomon The Knight. Jag är ca 1.95 och väger 90 stadiga pannor. Jag var ned på stan idag och tanken var att jag skulle köpa silencer fast med andra bindningar men fick tipps av butikspersonalen att skidan är för mjuk och Marker M 11.0 bindningarna skulle jag inte ha på grund av min storlek (likadant med Salomon skidan).De tipsade om k2 kung Fujas istället. Min åkstil är ungefär pist (50%) parkjibb (40%) offpist (10%). Min fundering är om Fujas är för "klumpiga" att ha i pisten? Peace out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujas klumpiga?
Tillbaka
Topp