Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujative, Public Enemy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Owetz" data-source="post: 174902" data-attributes="member: 56234"><p>Tänker på nya lagg till nästa vinter. För tidigt att köpa nu men spekulerar lite grann iaf.. :P Jag är ungefär 168 cm lång och väger 56 kg. Jag har tänkt på K2 Public Enemy eller Fujative. Jag kör 100% park/jibb. Jag tänker ha skidorna i två säsonger. Jag undrar om Fujative blir för mjuka om två säsonger eller kanske den första också? Och blir Public Enemy bra för mig, är dom alldes för hårda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Owetz, post: 174902, member: 56234"] Tänker på nya lagg till nästa vinter. För tidigt att köpa nu men spekulerar lite grann iaf.. :P Jag är ungefär 168 cm lång och väger 56 kg. Jag har tänkt på K2 Public Enemy eller Fujative. Jag kör 100% park/jibb. Jag tänker ha skidorna i två säsonger. Jag undrar om Fujative blir för mjuka om två säsonger eller kanske den första också? Och blir Public Enemy bra för mig, är dom alldes för hårda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujative, Public Enemy?
Tillbaka
Topp