Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujative, Public Enemy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aeriksson" data-source="post: 174903"><p>Jag åker på P.E och jag är 172cm och väger 57kg. Och då kör jag bara i parken och jag tycker dem funkar fin fint <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Ska ha dem denna säsong också så då har jag haft dem i 2 säsonger. Sen har jag kört på Fujative ett åk så dem kan jag inte säga nåt om :P Men du kan ju kanske kolla recensionerna också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Aa just ja, Enligt mig så tycker jag PE är lagom hårda och lagom mjuka <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aeriksson, post: 174903"] Jag åker på P.E och jag är 172cm och väger 57kg. Och då kör jag bara i parken och jag tycker dem funkar fin fint :) Ska ha dem denna säsong också så då har jag haft dem i 2 säsonger. Sen har jag kört på Fujative ett åk så dem kan jag inte säga nåt om :P Men du kan ju kanske kolla recensionerna också :) Aa just ja, Enligt mig så tycker jag PE är lagom hårda och lagom mjuka :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujative, Public Enemy?
Tillbaka
Topp