Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujative
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aeriksson" data-source="post: 151095"><p>Jag tycker att du ska ta dem för 4000kr för du vill INTE ha en marker 11 free för dem kommer att gå sönder det kan jag garantera så jag tycker du ska lägga till lite pengar och köpa dem för 4000kr men du gör som du vill <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Längden ja,Det beror ju helt på dig hur du åker osv.Om du åker i parken och jibbar så ska du ju ha lika längd som du är lite kortare också,Men om du åker pist så kan du ju ha lite längre men smaken är som baken (delad)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aeriksson, post: 151095"] Jag tycker att du ska ta dem för 4000kr för du vill INTE ha en marker 11 free för dem kommer att gå sönder det kan jag garantera så jag tycker du ska lägga till lite pengar och köpa dem för 4000kr men du gör som du vill :) Längden ja,Det beror ju helt på dig hur du åker osv.Om du åker i parken och jibbar så ska du ju ha lika längd som du är lite kortare också,Men om du åker pist så kan du ju ha lite längre men smaken är som baken (delad) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fujative
Tillbaka
Topp