Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fuktskadade mobiler vid normalt bruk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TMS" data-source="post: 1033338" data-attributes="member: 143520"><p>När min nuvarande telefon (iPhone 4s) hade varit i min ägo ungefär en vecka gjorde jag misstaget att ha den i benfickan en skiddag. När jag sedan plockade upp den var den inbyggd i en snöboll. Så jag körde det gamla ugn-knepet och bakade den ett par timmar på låg värme. Funkar tydligen på moderna telefoner också för den lever än idag, 2 år senare.</p><p>Den lilla lampan bredvid kameran fick iofs någon kortslutning för den har varit tänd sedan dess. Lyser även när batteriet är slut, men det tar jag bara som bevis på att den drar så lite ström att batteritiden är i princip opåverkad av att ha den lysande hela tiden.</p><p>Men hursomhelst använder jag vattentätt fodral sedan dess, oavsett vilken ficka jag har telefonen i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TMS, post: 1033338, member: 143520"] När min nuvarande telefon (iPhone 4s) hade varit i min ägo ungefär en vecka gjorde jag misstaget att ha den i benfickan en skiddag. När jag sedan plockade upp den var den inbyggd i en snöboll. Så jag körde det gamla ugn-knepet och bakade den ett par timmar på låg värme. Funkar tydligen på moderna telefoner också för den lever än idag, 2 år senare. Den lilla lampan bredvid kameran fick iofs någon kortslutning för den har varit tänd sedan dess. Lyser även när batteriet är slut, men det tar jag bara som bevis på att den drar så lite ström att batteritiden är i princip opåverkad av att ha den lysande hela tiden. Men hursomhelst använder jag vattentätt fodral sedan dess, oavsett vilken ficka jag har telefonen i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fuktskadade mobiler vid normalt bruk
Tillbaka
Topp