Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 460387" data-attributes="member: 46762"><p>Mjukare i sidled, inte rakt fram... Tror att Konflicten kan vara en riktig dräpare faktiskt, snygg är den också! Krypton Pro har ju en jädra massa funktioner och teknologi bakom för att behålla styvheten i sidled. Iofs. har ju FT den där teknologin i innerskons häl, men jag tycker ändå inte de verkar vara lika genomarbetade. Jag ska nog inte säga så mycket förräns jag har fått på mig en pjäxa av varje märke och kan jämföra rakt av...</p><p></p><p>Halva grejen med Il Moron är ju att man får deras silver-ID-liner, med Krypton Pro så kostar ID-liner extrakulor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 460387, member: 46762"] Mjukare i sidled, inte rakt fram... Tror att Konflicten kan vara en riktig dräpare faktiskt, snygg är den också! Krypton Pro har ju en jädra massa funktioner och teknologi bakom för att behålla styvheten i sidled. Iofs. har ju FT den där teknologin i innerskons häl, men jag tycker ändå inte de verkar vara lika genomarbetade. Jag ska nog inte säga så mycket förräns jag har fått på mig en pjäxa av varje märke och kan jämföra rakt av... Halva grejen med Il Moron är ju att man får deras silver-ID-liner, med Krypton Pro så kostar ID-liner extrakulor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Tillbaka
Topp