Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 460400" data-attributes="member: 40931"><p>Hmm jag kör med dalbello krypton, men med näst styvaste tungan. Kombinerat med sprut-skor. Vilket är samma kombo som uppskattningsvis halva chamonix kör på...</p><p></p><p>Vet inte om det är lite överdrivet "på modet" med dessa dalbello.</p><p></p><p>Jag har svårt att bedöma hur pjäxan fungerar. Jag hade nämligen en del problem med ramp-vinkeln, eftersom jag i samma veva även bytte bindningar. Men helt klart är att jämfört med mina slutåkta gamla xwave 10 är det en helt otroligt mycket mer precis känsla och kraftöverföring, med nya pjäxor och ordentliga bindningar.</p><p></p><p>Jag skulle säga såhär: vad som är klart viktigare än byte till tredelat skal i mina ögon var sprut-innerskon. Den gör en helt otrolig skillnad i tighthet och känsla.. När man väl testat så förstår man.</p><p></p><p>Bara mina femtio cent.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 460400, member: 40931"] Hmm jag kör med dalbello krypton, men med näst styvaste tungan. Kombinerat med sprut-skor. Vilket är samma kombo som uppskattningsvis halva chamonix kör på... Vet inte om det är lite överdrivet "på modet" med dessa dalbello. Jag har svårt att bedöma hur pjäxan fungerar. Jag hade nämligen en del problem med ramp-vinkeln, eftersom jag i samma veva även bytte bindningar. Men helt klart är att jämfört med mina slutåkta gamla xwave 10 är det en helt otroligt mycket mer precis känsla och kraftöverföring, med nya pjäxor och ordentliga bindningar. Jag skulle säga såhär: vad som är klart viktigare än byte till tredelat skal i mina ögon var sprut-innerskon. Den gör en helt otrolig skillnad i tighthet och känsla.. När man väl testat så förstår man. Bara mina femtio cent. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Tillbaka
Topp