Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user35807" data-source="post: 461035"><p>Jag körde Dalbello Il Moro med hårdaste tungan hela förra säsongen och var mycket nöjd! Fördelen med dalbello är att den är lätt att göra bootfiting på. Plasten är av en sådan kvalite att den tål -och är smidig att trycka om det skulle behövas, vilket gör att man kan gå ned i storlek och pressa ut plats för tårna. Man kan dessutom ändra lutningen i skaftet och byta mellan olika flex genom att byta tunga. intuition-inneskorn är dessutom underbar. Man värmer och formar den efter foten vilket ger ett mycket bra resultat. Den är dessutom extremt lätt och varm. Kan tilläggas att Fanatic i Whistler fitade mina skor.</p><p>Klar rekomedation, både Fanatic och Dalbello Il Moro!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user35807, post: 461035"] Jag körde Dalbello Il Moro med hårdaste tungan hela förra säsongen och var mycket nöjd! Fördelen med dalbello är att den är lätt att göra bootfiting på. Plasten är av en sådan kvalite att den tål -och är smidig att trycka om det skulle behövas, vilket gör att man kan gå ned i storlek och pressa ut plats för tårna. Man kan dessutom ändra lutningen i skaftet och byta mellan olika flex genom att byta tunga. intuition-inneskorn är dessutom underbar. Man värmer och formar den efter foten vilket ger ett mycket bra resultat. Den är dessutom extremt lätt och varm. Kan tilläggas att Fanatic i Whistler fitade mina skor. Klar rekomedation, både Fanatic och Dalbello Il Moro! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Tillbaka
Topp