Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alas" data-source="post: 578234" data-attributes="member: 90232"><p>Hej!</p><p></p><p>Ska jobba i Skidskolan i vinter. Är mestadels snowboardåkare men ska även ha nybörjare på skidor. Eftersom jag är van att ha snowboardskor vill jag försöka hitta ett par sköna pjäxor som man även kan springa runt i backen med. Har blivit rekomenderad att köpa randoneé skor, verkar ju skönt att kunna gå upprätt också. Men när jag kollade på Dallbello skorna tycker jag det ser ut som om dom också har en sån funktion, det stämmer va? Nån som kan tipsa om de passar att jobba i skidskolan med eller nån annan modell som kan vara bra!?</p><p></p><p>Snart kan man åka=) /Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alas, post: 578234, member: 90232"] Hej! Ska jobba i Skidskolan i vinter. Är mestadels snowboardåkare men ska även ha nybörjare på skidor. Eftersom jag är van att ha snowboardskor vill jag försöka hitta ett par sköna pjäxor som man även kan springa runt i backen med. Har blivit rekomenderad att köpa randoneé skor, verkar ju skönt att kunna gå upprätt också. Men när jag kollade på Dallbello skorna tycker jag det ser ut som om dom också har en sån funktion, det stämmer va? Nån som kan tipsa om de passar att jobba i skidskolan med eller nån annan modell som kan vara bra!? Snart kan man åka=) /Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Tillbaka
Topp