Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 578255" data-attributes="member: 54206"><p>Har själv åkt snowboard innan jag började åka skidor. Vad gäller pjäxor så är det mycket svårare att hitta rätt än med snowboardboot. Det är iaf vad jag tycker. </p><p></p><p>Du kan tyvärr inte bara gå och köpa en pjäxa som är praktiskt för dess funktioner. Den måste passa din fot perfekt. Speciellt om du ska jobba hela dagarna i pjäxan och ha den på dig så många timmar i sträck. Det kommer ju vara ett av dina verktyg i arbetet och det är mycket viktigt att du hittar rätt sort. </p><p></p><p>Finns bara ett alternativ. PRÖVA PRÖVA PRÖVA =) Du måste åka till en duktig bootfitter eller en välsorterad pjäxbutik med kompetent personal (alpingaraget etc). Då kommer du kunna hitta en pjäxa som passa just dig och din fot. Kommer blir nästan lika skön som en snowboardboot!</p><p></p><p>Tips: Om du inte redan har formgjutna sulor så gör det. Gör att du slipper mycket smärta och ökar blodcirkulationen, vilket leder till varmare fötter under riktigt kalla stillastående dagar i barnbacken... Dessa kan du använda i dina snowboardboots också. </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 578255, member: 54206"] Har själv åkt snowboard innan jag började åka skidor. Vad gäller pjäxor så är det mycket svårare att hitta rätt än med snowboardboot. Det är iaf vad jag tycker. Du kan tyvärr inte bara gå och köpa en pjäxa som är praktiskt för dess funktioner. Den måste passa din fot perfekt. Speciellt om du ska jobba hela dagarna i pjäxan och ha den på dig så många timmar i sträck. Det kommer ju vara ett av dina verktyg i arbetet och det är mycket viktigt att du hittar rätt sort. Finns bara ett alternativ. PRÖVA PRÖVA PRÖVA =) Du måste åka till en duktig bootfitter eller en välsorterad pjäxbutik med kompetent personal (alpingaraget etc). Då kommer du kunna hitta en pjäxa som passa just dig och din fot. Kommer blir nästan lika skön som en snowboardboot! Tips: Om du inte redan har formgjutna sulor så gör det. Gör att du slipper mycket smärta och ökar blodcirkulationen, vilket leder till varmare fötter under riktigt kalla stillastående dagar i barnbacken... Dessa kan du använda i dina snowboardboots också. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Full Tilt / Dalbello pjux
Tillbaka
Topp