Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Full Tilt/Hot dogger/SethmorrisonvsDalbello Moro T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 799541" data-attributes="member: 15091"><p>Stämmer jonthee, med enda skillnaden att Seth ifjol var 501: - dyrare än Konflict.</p><p>Känner du personligen att Sethdesignen kommer göra att du känner dig bättre till mods när du kikar ner på dina fötter i liften vilket i förlängningen gör att du kommer mata ännu mer i backen tycker jag att du ska köra på dem.</p><p></p><p>Visst kan man köpa extra tungor eftersom, ha dock i åtanke att det under tidigare säsonger har varit relativt svårt att få tag på extratungor i Sverige. Köp således de pjuk som har den tungan du tror att du kommer nyttja mest.</p><p></p><p>Jag kör Bumble Bee Pro ("ungefär" nuvarande Classic) med dual flex 6 och Booster Expert. Jag har köpt till den orangea flex 9 som jag kör med mest hela tiden såtillvida det inte är -20 och/eller jag ska köra gubbjibb. Skulle jag enbart haft en tunga hade en det mest troligt blivit en 8 då jag hellre offrar lite kraftöverföring och får lite mer förlåtande flex vid "dåliga landningar".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 799541, member: 15091"] Stämmer jonthee, med enda skillnaden att Seth ifjol var 501: - dyrare än Konflict. Känner du personligen att Sethdesignen kommer göra att du känner dig bättre till mods när du kikar ner på dina fötter i liften vilket i förlängningen gör att du kommer mata ännu mer i backen tycker jag att du ska köra på dem. Visst kan man köpa extra tungor eftersom, ha dock i åtanke att det under tidigare säsonger har varit relativt svårt att få tag på extratungor i Sverige. Köp således de pjuk som har den tungan du tror att du kommer nyttja mest. Jag kör Bumble Bee Pro ("ungefär" nuvarande Classic) med dual flex 6 och Booster Expert. Jag har köpt till den orangea flex 9 som jag kör med mest hela tiden såtillvida det inte är -20 och/eller jag ska köra gubbjibb. Skulle jag enbart haft en tunga hade en det mest troligt blivit en 8 då jag hellre offrar lite kraftöverföring och får lite mer förlåtande flex vid "dåliga landningar". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Full Tilt/Hot dogger/SethmorrisonvsDalbello Moro T
Tillbaka
Topp