Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Full Tilt/Hot dogger/SethmorrisonvsDalbello Moro T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="excellentswordfight" data-source="post: 799588" data-attributes="member: 112833"><p>Du PNyberg jag hade tänkte byta ut mina booter mot ett par first chair med en 6flex plös mest för att hoppa med, för min fot sitter inte helt fast i bootern (lite dåligt hälgrepp mm). Så tänkte kolla med dig som har ett par, tror du First Chairen sitter mycket bättre med tanke på J-Bar å Powerwrap eller är det bara tuffa namn? Tänkte även köpa en 28.0 ist för en 28.5 som jag har nu.</p><p>Anledning för att jag inte köper Hot Dogger (förutom att den ser ut som skit) är "Wide features thinner foam in heel and toe areas for a roomier fit" (har för mig att det var så på bootern?) så den lär ju sitta dåligt också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="excellentswordfight, post: 799588, member: 112833"] Du PNyberg jag hade tänkte byta ut mina booter mot ett par first chair med en 6flex plös mest för att hoppa med, för min fot sitter inte helt fast i bootern (lite dåligt hälgrepp mm). Så tänkte kolla med dig som har ett par, tror du First Chairen sitter mycket bättre med tanke på J-Bar å Powerwrap eller är det bara tuffa namn? Tänkte även köpa en 28.0 ist för en 28.5 som jag har nu. Anledning för att jag inte köper Hot Dogger (förutom att den ser ut som skit) är "Wide features thinner foam in heel and toe areas for a roomier fit" (har för mig att det var så på bootern?) så den lär ju sitta dåligt också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Full Tilt/Hot dogger/SethmorrisonvsDalbello Moro T
Tillbaka
Topp