Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Full Tilt/Hot dogger/SethmorrisonvsDalbello Moro T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iSimon" data-source="post: 828551" data-attributes="member: 58506"><p>Tjenna!</p><p></p><p>Sethmorrison är en sjukt go pjäxa, jag kör med den och den är helt underbar i parken. Sen går det att ändra flex på fulltilt pjäxorna väldigt enkelt, bara att köra en ny flexplatta så kan man ändra lite som man vill, jag kör med flex 10 vilket gör åjäxan väldigt styv, men den är jäkligt skön.</p><p></p><p>En stor nackdel med pjäxan är dock spänningen. Det går lätt sönder och blir svårt att spänna/lösa upp pjäxorna... så det är inte jätte enkelt.</p><p></p><p>Men över lag så tycker jag att fulltilt gör riktigt cleana pjäxor och dom sitter riktigt bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iSimon, post: 828551, member: 58506"] Tjenna! Sethmorrison är en sjukt go pjäxa, jag kör med den och den är helt underbar i parken. Sen går det att ändra flex på fulltilt pjäxorna väldigt enkelt, bara att köra en ny flexplatta så kan man ändra lite som man vill, jag kör med flex 10 vilket gör åjäxan väldigt styv, men den är jäkligt skön. En stor nackdel med pjäxan är dock spänningen. Det går lätt sönder och blir svårt att spänna/lösa upp pjäxorna... så det är inte jätte enkelt. Men över lag så tycker jag att fulltilt gör riktigt cleana pjäxor och dom sitter riktigt bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Full Tilt/Hot dogger/SethmorrisonvsDalbello Moro T
Tillbaka
Topp