Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Full tilt seth morrison pro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="talgdank" data-source="post: 858273" data-attributes="member: 35717"><p>Är jag helt stollig eller kan det vara så att min pjäxa krymper en storlek på längden när jag kommer ut i snön?</p><p>Inomhus är tårna längst fram i skalet men trycket släpper vid framåt flexande men utomhus går inte det.Då står jag och spänner fötterna hela dagen.Det gör bra ont i naglarna efter ett par timmar.</p><p>Trots att jag lagt i en platta i botten på skon för att göta den tightare så är skon som ett stuprör över vristen både i sidled och i höjd efter 5 dagars åkande.</p><p></p><p>Är denna pjäxan för höga vrister?</p><p>Är det kass kvalite på full tilt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="talgdank, post: 858273, member: 35717"] Är jag helt stollig eller kan det vara så att min pjäxa krymper en storlek på längden när jag kommer ut i snön? Inomhus är tårna längst fram i skalet men trycket släpper vid framåt flexande men utomhus går inte det.Då står jag och spänner fötterna hela dagen.Det gör bra ont i naglarna efter ett par timmar. Trots att jag lagt i en platta i botten på skon för att göta den tightare så är skon som ett stuprör över vristen både i sidled och i höjd efter 5 dagars åkande. Är denna pjäxan för höga vrister? Är det kass kvalite på full tilt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Full tilt seth morrison pro
Tillbaka
Topp